Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Clothing Order Now In Progress Click Here For More Info
Follow Us On Twitter @BespokeRides for News and Updates
Your Bespoke Ride Featured This Month - See Announcements For More Details & Apply Now!
Support Your Club and Get Full Membership Here

You are not connected. Please login or register

streetrace meets uk-modz 22nd november

+5
Jodie
Bedworth
ChappersFiesta
Cozzi
Woody22
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1streetrace meets uk-modz 22nd november Empty streetrace meets uk-modz 22nd november Mon Nov 16, 2009 2:48 am

Woody22

Woody22
Regular Poster

OUR MEETING POINT FOR THIS WILL BE THE FORGE LANE CARPARK, WEST BROM, B21 8LJ @ 7PM
UNTILL WE CAN FIND AND KEEP A DEFFINATE MEET AND CONVOY POINT.

1) Cozzi
2) Chappers
3) Jodie and the Girls Wink
4) Megs
5) Chris
6) Archer
7) Jim

Get your names down on the list and let make this a good one, i should have the stickers made up by then too Smile


streetrace meets uk-modz 22nd november Ukm--sr-cruise

22ND NOVEMBER !!



Streetrace.co.uk will be working alongside Uk-Modz to get them back on the scene and will be showing our support on their return cruise.

There are various clubs attending and details of more convoy locations will be up soon...

Lets Make this a big one for Uk-Modz and show our support - EVERYONE welcome.


Streetrace.co.uk Convoy:

Longford McDonalds 7pm-leaving at 7:15pm
cruise mids convoy meeting at tamworth services 7:15pm leaving 7:45pm
doubleclutch convoy meeting frankley services north 7pm-leaving 7:15pm
midz-racing convoy meeting at toys r us oldbury 7pm leaving at 7.20pm

http://www.midz-racing.co.uk

2streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Mon Nov 16, 2009 10:04 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

Who is going to this?!?!

Im gonna aim to get stickers and that all done, maybe some leaflets to Jodie to hand out, and this will be a decent promotion for the club if we get a good BR turnout Smile

Cozzi
Chappers

http://www.bespoke-rides.co.uk

3streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Mon Nov 16, 2009 10:23 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

??

http://www.bespoke-rides.co.uk

4streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Mon Nov 16, 2009 10:35 pm

ChappersFiesta

ChappersFiesta
Staff

Ye mate I'm defo goin it shud b gd if we cn gt people to cm.

5streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 11:19 am

Bedworth


Newbie

glad to see some of you are coming, the support is all welcome

If u want a convoy p.m and ill sort u out

6streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 11:23 am

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

alright mate, yes we will be coming, and i have sorted out or club stickers today lol

So get us a convoy and we'll be there. ill arrange a meet point for us all, and if I PM you my number will you text me on the day with the location?

http://www.bespoke-rides.co.uk

7streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 11:29 am

Bedworth


Newbie

yep if u sort out a convoy location and post it up and pm me that and ur number so i can keep track and ill txt u either the night before or the morning

8streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 11:34 am

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

ok mate cheers. when u know where our location is, you will have to let me know what time we will need to leave to get there on time.

Ill send the PM now afro

http://www.bespoke-rides.co.uk

9streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 11:36 am

Bedworth


Newbie

thats fine man

10streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Tue Nov 17, 2009 6:02 pm

Jodie

Jodie
Newbie

im coming!!!!!!!!! Smile now we really need to get ass in gear for outfits i think dont u lol Smile xxx

11streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:49 pm

Meg's

Meg's
Newbie

Outfits Outfits Outfitss .. !!
I think i will be comingg . if i can get there Smile xx

12streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:50 pm

Lurch

Lurch
BR Regular

^^

Postcode?? lmao!!

13streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:51 pm

Bedworth


Newbie

meg trust me u will be coming when u find out the end location, u wont be traveling far so wouldnt worry

14streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:53 pm

Meg's

Meg's
Newbie

Lol .. okaii Smile
And im from tamworthh
whts the end location ? x

15streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:54 pm

Bedworth


Newbie

i read where ur from and crnt tell u lol, ull have to wait till the day lets say u wont be disapointed

16streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:58 pm

Meg's

Meg's
Newbie

Lol . ohh welll i cant wait Razz lol .
so its not a missionnn ! so ill be walking lmao Smile
xx

17streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 3:58 pm

Bedworth


Newbie

its no where near a mission, and you may be able to walk it

18streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 4:03 pm

Meg's

Meg's
Newbie

lol okk ... :/ ..
dont tell me its in tamworthh lmao

19streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 4:05 pm

Bedworth


Newbie

well tamworth aint that far away from it

20streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 4:08 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

haha, some good you are bedworth as keeping secrets, lol

I will pass the postcode to the girls when i get it save meeting by us, to travel all the way back to where they started. lol

http://www.bespoke-rides.co.uk

21streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 4:09 pm

Bedworth


Newbie

thats wat im trying to prevent, trying not to get people to move back on themselves and waste fuel, it can be a pain in the arse. I do try and be as helpful as pos without loosing the fun Very Happy



Last edited by Bedworth on Wed Nov 18, 2009 4:10 pm; edited 1 time in total

22streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 4:09 pm

Meg's

Meg's
Newbie

thanks Smile xx

23streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Wed Nov 18, 2009 10:58 pm

Jodie

Jodie
Newbie

megs u bum hole lol i told u nick would take u with us Smile nicks got all the girls ii think ... :S
and outfit for sunday im just thinking.... u know ur black dress/long top thingy ive got the same??? were tht lydia and jamie are wearing as close as possible i just sed black if poss as colours look like were gunna go for blue n black Smile i shall explain more over the phone my little sexy muffin Smile xxx Very Happy

24streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Thu Nov 19, 2009 11:09 am

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

Come on lads, there has got to be more of us going to this, ITS OUR FIRST CRUISE! lol

http://www.bespoke-rides.co.uk

25streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Thu Nov 19, 2009 11:13 am

Jodie

Jodie
Newbie

right thennn .... first cruize..... whos going??????? xxx

26streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Thu Nov 19, 2009 11:26 am

Meg's

Meg's
Newbie

MEEEEEEEEEEEEEE ! xx

27streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Thu Nov 19, 2009 2:15 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

Chris and archer have confirmed they will be attending.
(archer is yet to sign up, lol)

http://www.bespoke-rides.co.uk

28streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Thu Nov 19, 2009 2:27 pm

Jim

Jim
Yeti Man

Count me in mate!

29streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Fri Nov 20, 2009 2:06 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

Anymore for anymore? Should be a decent cruise, i have the club stickers and the models are going, what more do you want!!! lmao

http://www.bespoke-rides.co.uk

30streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Fri Nov 20, 2009 6:38 pm

Meg's

Meg's
Newbie

yeh boys ?? Smile

31streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Fri Nov 20, 2009 11:53 pm

paulypunto

paulypunto
Regular Poster

how far drive away is it like?

32streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Fri Nov 20, 2009 11:55 pm

Lurch

Lurch
BR Regular

Tamworth mate.

the aa route planner is your friend on this subject Wink

33streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Sat Nov 21, 2009 12:05 am

Bedworth


Newbie

more convoys added people getting bigger

34streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Sat Nov 21, 2009 6:40 pm

Jim

Jim
Yeti Man

18.1 miles from my house, mate

so from the meeting point bout the same lol

35streetrace meets uk-modz 22nd november Empty Re: streetrace meets uk-modz 22nd november Sat Nov 21, 2009 11:34 pm

Cozzi

Cozzi
Shark Bait Hoo Ha Ha

Lurch come with us to this, I hear you not planning on going?

http://www.bespoke-rides.co.uk

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum