Clothing Order Now In Progress Click Here For More Info
Follow Us On Twitter @BespokeRides for News and Updates
Your Bespoke Ride Featured This Month - See Announcements For More Details & Apply Now!
Support Your Club and Get Full Membership Here

You are not connected. Please login or register

TRAX - URGENT

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 1 of 6]

1 TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 10:07 pm

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
I have just noticed then deadline for Trax is the end of this month to get money in!!
If you want to come to this we need to get it in asap, and this week is possible!
Its only £15 so its not too much, but get your names down and money in, i cant belive how soon the deadline is, the shows not for another 50 days.

1. Cozzi
2. Gem


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

2 Re: TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 10:10 pm

ScottThurlow

avatar
BR Photographer
wats the date of this?


_________________
Dryer than Ghandi's flip-flops

3 Re: TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 10:11 pm

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
5th september sorry


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

4 Re: TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 11:18 pm

d5n

avatar
Regular Poster
Hi Cozzi im interested in coming (me n jen) but a few of my mates wanna come too is this ok? i think they'll all be coming in seperate cars. so they'll be bout 4 cars.

5 Re: TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 11:18 pm

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
yeye should be fine mate, just get money too me asap somehow so i can book things up!


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

6 Re: TRAX - URGENT on Mon Jul 19, 2010 11:25 pm

d5n

avatar
Regular Poster
Cozzi wrote:yeye should be fine mate, just get money too me asap somehow so i can book things up!

Okay mate, They'll be me (Blue C2 VTS) my mate DAN-GT (Black C2 GT), his mate with a stripped out track/euro Saxo VTR and a Black C2 VTR i think.

7 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 7:26 am

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
1. Cozzi
2. Gems
3. D5n
4. Dan-GT
5. Saxo
6. C2
7.
8.
9.
10.


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

8 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 8:41 am

ScottThurlow

avatar
BR Photographer
i would say that me n beck will be there butill ask her today

jon aswell but probs not in his car


_________________
Dryer than Ghandi's flip-flops

9 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 10:39 am

DaN-GT

avatar
Newbie
yeah im deffo down for this i can get u ur money wenever you want it

10 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 11:21 am

Jim

avatar
Yeti Man
Im up for this, ill get the money to you asap mate..

1. Cozzi
2. Gems
3. D5n
4. Dan-GT
5. Saxo
6. C2
7. Jim
8.
9.
10.

11 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:08 pm

BigMoylan

avatar
Not Staff
hmmmm...

where is it?

12 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:18 pm

Jim

avatar
Yeti Man
Silverstone I think mate

13 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:28 pm

Jake

avatar
Spam Whore
1. Cozzi
2. Gems
3. D5n
4. Dan-GT
5. Saxo
6. C2
7. Jim
8. Jake
9.
10.

not in my car but yh lol ill go wif jimmathy if thts ok dudeeeeee and if not ill find a way loooooool TRAX IS FUCKIN BAAAAAAAAD ill get my money in for next week payday is next monday i think

14 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:29 pm

BigMoylan

avatar
Not Staff
I fancy it.

Whens the latest I can let you know by Coz?

15 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:42 pm

Jim

avatar
Yeti Man
Yeahh thats cool lol, I just gotta find £15 now Sad

16 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:49 pm

Gems

avatar
BR Model
Deadline is the end of this week so you have till saturday lol

17 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:50 pm

Jim

avatar
Yeti Man
Wonderful lol, i'll sort it out somehow

18 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:51 pm

Jake

avatar
Spam Whore
COOL jim clean cars and we can get the money together Wink

19 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:53 pm

Jim

avatar
Yeti Man
Lets do it lol..

20 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 3:59 pm

Jake

avatar
Spam Whore
u wanna come wif me to put some fuel in james?

21 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 5:56 pm

Dan_Coupe

avatar
Full BR Member
1. Cozzi
2. Gems
3. D5n
4. Dan-GT
5. Saxo
6. C2
7. Jim
8. Jake
9. Dan
10. Nikki? mayb

22 Re: TRAX - URGENT on Tue Jul 20, 2010 6:40 pm

WickedRedC2

avatar
Scotland Area Rep
im missing this out . . .as i have sts in august and i have my install to fund also . .

http://www.c2club.co.uk

23 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 12:00 am

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
Jake wrote:u wanna come wif me to put some fuel in james?

Or you could go in a fast honda Jake? Wink


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

24 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 7:06 am

ScottThurlow

avatar
BR Photographer
or a faster ibiza lol


_________________
Dryer than Ghandi's flip-flops

25 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 8:55 am

Jim

avatar
Yeti Man
You'll have crashed it by then, hence he picked the honda which will still be on the road Smile

26 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 9:02 am

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
Lol at scott, and him it's all good man, we will see when I get it wnt we Very Happy


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

27 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 10:10 am

Jim

avatar
Yeti Man
I wanna see that race!

We will Sad eventually i'll be able to compete

28 Re: TRAX - URGENT on Wed Jul 21, 2010 3:41 pm

Jake

avatar
Spam Whore
looool i dont think the ibiza will be faster i dont think scott does deep down hence why hes looking at new cars (: and tht was on about yesterday ste not traxx u tool

29 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 1:09 pm

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
BUMP - MONEY!!!!

if i dnt get this in, we wnt be going!


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

30 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 1:13 pm

BigMoylan

avatar
Not Staff
If we go and some one wants to go as a passenger I have a spare seat!

31 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 1:56 pm

ScottThurlow

avatar
BR Photographer
ste can u put me n beck down n iv u money fter we get bk from holiday


_________________
Dryer than Ghandi's flip-flops

32 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 2:24 pm

Jim

avatar
Yeti Man
I'll pay you tonight ste, didnt fancy giving it you yesterday because it would have ended up behind the bar

33 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 2:32 pm

BigMoylan

avatar
Not Staff
lol so thats 4 cars so far.

How many do we need for a stand?

34 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 2:45 pm

Cozzi

avatar
Shark Bait Hoo Ha Ha
Normally 5 or 10.

and you may have been right jim. Yes ill put you down mate, but i need everones money in asap, and those who cant pay cash ill take paypal on this occassion, but its gonna cost you stightly more.

and is that bank set up scott?


_________________
Nissan Silvia S14a "Project Learn 't' Drift"
http://www.bespoke-rides.co.uk

35 Re: TRAX - URGENT on Fri Jul 23, 2010 2:49 pm

BigMoylan

avatar
Not Staff
If we get a stand I would like a hoodie before we go too Very Happy

gotta look the part!

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum